Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Πτολεμαΐδα: «Γύμνωσαν» κτήμα 36χρονου – Άρπαξαν εξοπλισμό 100.000 ευρώ σε τέσσερις δόσεις

Στην εξιχνίαση μιας σειράς οργανωμένων κλοπών προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές στην Εορδαία, βάζοντας τέλος στη δράση τεσσάρων ανδρών που είχαν μετατρέψει σε «χρυσορυχείο» την ιδιοκτησία ενός 36χρονου.

Μετά από μεθοδική έρευνα του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Εορδαίας, με την καταλυτική υποστήριξη της Ο.Π.Κ.Ε. Κοζάνης, ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία τεσσάρων ημεδαπών. Πρόκειται για άνδρες ηλικίας 25, 26, 32 και 37 ετών, οι οποίοι πλέον αντιμετωπίζουν βαρύτατη δικογραφία για κλοπή κατ’ εξακολούθηση και από κοινού. Παράλληλα, ο 26χρονος κατηγορείται και για παραβίαση των περιοριστικών όρων διαμονής που του είχαν επιβληθεί.

Η λεία των 101.000 ευρώ

Η δράση της παρέας ξεδιπλώθηκε μέσα σε διάστημα σχεδόν ενός μήνα, από τις 23 Μαΐου έως τις 20 Ιουνίου. Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, οι κατηγορούμενοι εισέβαλαν στο κτήμα του θύματος σε τέσσερις διαφορετικές περιπτώσεις.

Έχοντας καλή πληροφόρηση για τους χώρους, κατάφεραν να αφαιρέσουν σταδιακά:

  • Μεγάλο όγκο επαγγελματικού εξοπλισμού και εξειδικευμένων μηχανημάτων.

  • Πλήθος εργαλείων.

  • Μεγάλες ποσότητες καλωδίων, πιθανότατα για την απόσπαση χαλκού.

Ο ιδιοκτήτης είδε την περιουσία του να κάνει «φτερά», με το συνολικό κόστος των κλοπιμαίων να αγγίζει το αστρονομικό ποσό των 101.000 ευρώ.

Η προανάκριση για την υπόθεση έχει ολοκληρωθεί από τις αρχές της Εορδαίας, ενώ ο σχετικός φάκελος που σχηματίστηκε σε βάρος των τεσσάρων ανδρών θα διαβιβαστεί άμεσα στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κοζάνης για τα περαιτέρω.

φωτογραφία αρχείου