Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Ενημερωτικά φυλλάδια διένειμαν τροχονόμοι σε γονείς και μαθητές Δημοτικών σχολείων στο Νομό Θεσσαλονίκης

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης σε σχολικά λεωφορεία κατά την 1η ημέρα της νέας σχολικής περιόδου

Καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής περιόδου η προστασία των μαθητών, η ασφαλής πρόσβαση και οδική μεταφορά τους από και προς τις σχολικές εγκαταστάσεις αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης.

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2023-2024, αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, διένειμαν σήμερα (11-09-2023), σε μαθητές των Δημοτικών Σχολείων της πόλης, έντυπα κυκλοφοριακού ενδιαφέροντος, ενώ παράλληλα έδωσαν συμβουλές – οδηγίες στους μαθητές και στους γονείς τους, σχετικά με την κυκλοφοριακή τους συμπεριφορά και ιδιαίτερα για τη χρήση των διαβάσεων πεζών, των πεζοδρομίων, τη συμμόρφωση τους με τους φωτεινούς σηματοδότες κλπ.

Επιπλέον, με στόχο τη διαμόρφωση των απαραίτητων συνθηκών οδικής ασφάλειας για τους μαθητές έχουν ήδη διαβιβαστεί οδηγίες προς τις υφιστάμενες Αστυνομικές Υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η πραγματοποίηση τακτικών ελέγχων στα σχολικά λεωφορεία.

Ήδη, κατά την πρώτη ημέρα της νέας σχολικής περιόδου από τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης:

  • πραγματοποιήθηκαν (134) έλεγχοι σε σχολικά λεωφορεία και βεβαιώθηκαν (93) παραβάσεις, από τις οποίες:
  • (47) αφορούν σε παραβάσεις ταχογράφου,
  • (13) αφορούν σε παραβίαση ορίου ταχύτητας,
  • (22) αφορούν σε παραβίαση του ωραρίου εργασίας,
  • (1) αφορά σε έλλειψη φαρμακείου και
  • (10) αφορούν διάφορες άλλες τροχονομικές παραβάσεις.

Σημειώνεται ότι σε έξι (6) περιπτώσεις αφαιρέθηκαν τα στοιχεία κυκλοφορίας των οχημάτων.

Οι ενέργειες της ανωτέρω Υπηρεσίας για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων θα συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής περιόδου με διαλέξεις κυκλοφοριακής αγωγής, από Αξιωματικούς της Τροχαίας και με προληπτικούς τροχονομικούς ελέγχους στα σχολικά λεωφορεία.