“To Xαμόγελο του Παιδιού” πάντα στο πλευρό σας για κάθε δυνατή υποστήριξη – Τρόποι επικοινωνίας
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» με το εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό του βρίσκεται πάντα στο πλευρό κάθε παιδιού, ενήλικα και της οικογένειάς του, για να παρέχει κάθε δυνατή υποστήριξη και βοήθεια.
Ο Οργανισμός και τα 10 Κέντρα Δράσης του, μέσα από τις δράσεις πρόληψης, ευαισθητοποίησης και παρέμβασης έχει υποστηρίξει πολλά παιδιά, εφήβους και νέους που βιώνουν παρόμοιες καταστάσεις και τους έχει αποτρέψει, σε συνεργασία με τις Αρμόδιες Αρχές, από το να βλάψουν τον εαυτό τους. Στο πλαίσιο αυτό και δίνοντας έμφαση στον τομέα της πρόληψης και της έγκαιρης αντιμετώπισης ο Οργανισμός λειτουργεί:
- Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056, η οποία είναι διαθέσιμη πανελλαδικά, 24ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο. Στελεχωμένη αποκλειστικά από εξειδικευμένους Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους παρέχει δωρεάν και με σεβασμό στο απόρρητο την απαραίτητη ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη σε κάθε παιδί και ενήλικα που αναζητά διέξοδο και βοήθεια.
- Εφαρμογή Chat 1056, έναν τρόπο επικοινωνίας για να αισθάνονται παιδιά και νέοι την ασφάλεια να επικοινωνούν με γραπτά μηνύματα, πανελλαδικά, 24ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο. Στελεχωμένη αποκλειστικά από εξειδικευμένους Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους.
- CyberTipline Hellas (https://www.hamogelo.gr/gr/el/paidia–thimata–vias:cyber–tipline/): online υπηρεσία που λειτουργεί από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και σας δίνει την δυνατότητα να υποβάλετε αναφορές (ανώνυμες εάν το επιθυμείτε) για παιδιά που βρίσκονται σε κίνδυνο, για οποιονδήποτε λόγο, όπως για παράδειγμα σωματική κακοποίηση, σεξουαλική εκμετάλλευση, εκφοβισμό, υλικό παιδικής πορνογραφίας κ.ά.