Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας Μεταξύ 251ΓΝΑ – «ΓΑΛΙΛΑΙΑ»
Τη Δευτέρα 23 Μαΐου 2022, πραγματοποιήθηκε στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας (251ΓΝΑ), παρουσία του Υπαρχηγού του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (ΓΕΑ), Υποπτέραρχου (Ι) ΔημοσθένηΔιαβάστε περισσότερα
