Δράση για την οδική ασφάλεια στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών με την συμμετοχή παιδιών γυμνασίων- λυκείων της πόλης
Το αυτοκινητοδρόμιο Σερρών ανοίγει τις πόρτες του σήμερα και αύριο σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου που θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα «Κάν’ το Σωστά»Διαβάστε περισσότερα
