Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Τι να κάνετε σε περίπτωση ρευματοκλοπής

Σε περίπτωση διαπίστωσης ρευματοκλοπής, ο ΔΕΔΔΗΕ θα σας στείλει μια πράξη που θα προσδιορίζει το ποσό της χρέωσης, και έχετε την επιλογή να το πληρώσετε για να κλείσει η υπόθεση ή να υποβάλετε ένσταση εντός 90 ημερών. Αν δεν πληρώσετε το ποσό, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταθέσει μήνυση, ξεκινώντας ποινική διαδικασία. Σε αυτή τη φάση, συνιστάται η σύσταση δικηγόρου για να σας βοηθήσει στην παροχή εξηγήσεων και να προστατεύσει τα συμφέροντά σας.  

1. Επίσημη Επικοινωνία από ΔΕΔΔΗΕ
  • Ο ΔΕΔΔΗΕ διαπιστώνει τη ρευματοκλοπή και σας στέλνει μια Πράξη Διαπίστωσης. 
  • Σε αυτήν την πράξη, υπολογίζεται το ποσό που οφείλετε για τη ρευματοκλοπή, όπως είπε στην ΕΡΤ ο δικηγόρος Αναστασόπουλος.  
2. Οι Επιλογές σας
  • Πληρωμή του ποσού: 
    Εάν πληρώσετε την οφειλή, η υπόθεση κλείνει και απαλλάσσεστε από την κατηγορία. 
  • Υποβολή Ένστασης: 
    Έχετε 90 ημέρες από την παραλαβή της πράξης για να υποβάλετε ένσταση στον ΔΕΔΔΗΕ, παρουσιάζοντας τους ισχυρισμούς σας για να αμφισβητήσετε τη ρευματοκλοπή, σύμφωνα με την e-nomika.  
3. Εάν Δεν Πληρώσετε την Οφειλή  
  • Ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταθέσει μήνυση, και η υπόθεση θα ακολουθήσει ποινική διαδικασία.
  • Στη συνέχεια, θα σας καλέσουν στο Αστυνομικό τμήμα για να δώσετε εξηγήσεις.
  • Είναι κρίσιμο να εκπροσωπηθείτε από δικηγόρο σε αυτό το στάδιο, καθώς οι εξηγήσεις που δίνονται χωρίς νομική εκπροσώπηση μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναντίον σας στο δικαστήριο.
  • Μετά από αυτή τη διαδικασία, θα λάβετε κλητήριο θέσπισμα με την ημερομηνία εκδίκασης της υπόθεσης.
Πώς να Καταχωρήσετε Αίτημα για Ρευματοκλοπή
Για να καταχωρήσετε αίτημα σχετικά με ρευματοκλοπή, πρέπει να επισκεφθείτε την Εφαρμογή Εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ και να επιλέξετε να δημιουργήσετε αίτημα, όπως αναφέρει ο ΔΕΔΔΗΕ.