Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Ο Τούρκος Πρόξενος “χειραγώγησε” την αποφοίτηση 86 μαθητών του Μειονοτικού Γυμνασίου Λυκείου Κομοτηνής

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Η ετήσια τελετή αποφοίτησης των μαθητών του Μειονοτικού Γυμνασίου Λυκείου Κομοτηνής πραγματοποιήθηκε σε αίθουσα εκδηλώσεων του Δήμου Ιάσμου όπου 86 μαθητές με τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τα οικεία τους πρόσωπα, αποχαιρέτησαν την περίοδο φοίτησης στην δευτεροβάθμια εκπαίδευσης.

“Παρών” κατά την εθιμοτυπία ο Τούρκος Πρόξενος, πλαισιωθείς από τα μέλη της εφορευτικής επιτροπής, άπαντες συνδεόμενοι με δομές του πολιτικού ισλάμ της Θράκης και θιασώτες τουρκοδίαιτων παρακρατικών δομών. (βλ. επιλογικό σημείωμα).

Από τις ομιλίες πρωτοκόλλου θα σταθούμε στην φράση του Fuat Perende, Προέδρου της Σχολικής Μειονοτικής Εφορίας, ο οποίος προέτρεψε τους αποφοίτους “ν’αγαπούν τη χώρα και το έθνος τους και εργάζονται για την βελτίωσή τους”!

Η υποδιευθύντρια του Μειονοτικού Γυμνασίου Λυκείου Κομοτηνής κ. Λένα Χατζή συνεχάρη τους αποφοιτήσαντες/σες και τους ευχήθηκε καλή επιτυχία στη μελλοντική τους εκπαιδευτική ζωή και πρέπει να τονίσουμε ότι “διέσωσε” την αξιοπρέπεια της Ελληνικής Πολιτείας!!…

Μετά τις ομιλίες, ακολούθησε καλλιτεχνικό πρόγραμμα καθώς και η απονομή επαίνων, τίτλων και βραβείων αποφοίτησης και διακρίσεις για τους αριστεύσαντες/σες. Η τελετή αποφοίτησης ολοκληρώθηκε με τους μαθητές να πετάνε συλλογικά τα καπέλα τους στον αέρα.

Η παρουσία του Τούρκου Προξένου στην τελετή αποφοίτησης, χωρίς την συμβολική -έστω – συμμετοχή άλλου εκπροσώπου της Ελληνικής Πολιτείας ή Λειτουργού της Δημόσιας Διοίκησης, εντάσσεται στην γενική εικόνα που θέλει να δημιουργήσει το τουρκικό παρακράτος στην Θράκη σχετικά με το “ποιός έχει το πάνω χέρι στην περιοχή”, δίνοντας και την λανθασμένη εντύπωση για την ταυτότητα της Μειονότητας.

Να επισημανθεί ότι η παρουσία της διπλωματικής αρχής τρίτης χώρας συνδέεται με τις εικασίες που διαυτυπώνονται για την κινητικότητα ορισμένων προσώπων εντός του Μειονοτικού Γυμνασίου Λυκείου Κομοτηνής που εκτείνονται επίσης στην προσπάθεια να εντοπίσουν ικανούς και ταλαντούχους μαθητές των μειονοτικών σχολείων και στη συνέχεια να τους διευκολύνουν στην προώθησή τους σε τουρκικά πανεπιστήμια. Φημολογείται επίσης ότι η επιλογή του αντικειμένου των σπουδών για αυτούς τους μαθητές γίνεται κεντρικά από τις αρμόδιες υπηρεσίες στην Αγκυρα, ώστε με τον τρόπο αυτόν να εξυπηρετείται ο τουρκικός κεντρικός σχεδιασμός. Παράλληλα, “χαρτογραφούν” και τους εκπαιδευτικούς της Θράκης με σκοπό να εντοπίσει ανάμεσα σε αυτούς πρόσωπα με ηγετικές ικανότητες.

Αντί Επιλόγου